JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

محموله‌های سوخت توقیفی ایران داوطلبانه تحویل آمریکا شدند

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با استناد به اظهارات که محموله‌های سوخت توقیفی ایران داوطلبانه تحویل آمریکا شدند.

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با استناد به اظهارات مقامات آمریکایی ، با اشاره به واگذاری داوطلبانه چهار نفتکش ایرانی توسط صاحبان یونان خود ، نوشت: این اقدام به دلیل تلاش برایان هوک ، نماینده ویژه سابق آمریکا در ایران انجام شد.

روز یکشنبه ۲۶ مردادماه ، روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با استناد به مقامات آمریکایی اقدام ایالات متحده را “اولین در نوع خود” توصیف کرد.

این نقل قول به نقل از هوک گفت: “این اقدام یک پیام واضح به صنعت حمل و نقل دریایی می فرستد تا از برخورد با رژیم ایران خودداری کند.”

وی افزود: “درآمد نفتی ایران توسط تروریسم و ​​بسیاری از اقدامات خشونت فرقه ای تأمین می شود.” “ما مجازات می کنیم هر کس که به فعالیت بپردازد مجازات شود.”

ارزش حمل و نقل سوخت مصادره شده ٤٠ میلیون دلار برآورد شده است و طبق گفته وزارت امور خارجه آمریکا می توان از آنها برای تأمین حمایت مالی از “قربانیان تروریسم” استفاده کرد.

یک مقام بلندپایه دولت آمریکا به فایننشال تایمز گفت که “عمل بی عیب و نقص” نتیجه اقدامات دولت دونالد ترامپ علیه ایران بوده است.

این اقدام برگرفته از نگرانی های فزاینده مقامات آمریکایی در مورد افزایش فعالیت اقتصادی بین ایران و ونزوئلا است.

روز جمعه وزارت دادگستری آمریکا توقیف چهار محموله سوخت ایران از تانک های پلا ، برینگ ، لونا و پاندی در مسیری به ونزوئلا را تصویب کرد و از توقیف این محموله ها خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد