JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

فوری! استقرار نیروهای ضد شورش و خودروهای یگان ویژه در میدان آزادی


براساس فیلم ها و گزارش های منتشر شده از کاربران رسانه‌های اجتماعی، تعداد زیادی از خودرو و موتورسوار یگان ویژه نیروی انتظامی و نیروهای ضد شورش جمهوری اسلامی از صبح چهارشنبه در میدان آزادی تهران هستند.

با استقرار تعداد زیادی از موتورسوارها و خودروهای یگان ویژه پلیس جمهوری اسلامی در میدان آزادی، جو امنیتی در پایتخت ایران حاکم بود.

شایان ذکر است که تاکنون مقام‌ های وزارت کشور یا  نیروی انتظامی در این باره توضیحی ارائه نکرده‌ اند.

با این حال، برخی خاطرنشان کردند که دلیل استقرار این نیروها این بود که دیروز، سه‌ شنبه ۲۹ تیر، تعداد زیادی از شهروندان علیه علی خامنه ای و جمهوری اسلامی در ایستگاه مترو صادقیه در تهران شعار سر می دادند.

این تظاهرکنندگان خواستار حمایت از اعتراضات خوزستان و پاسخگویی به خواسته های مخالفانی بودند که پس از خشکسالی و بی آبی شدید در استان خواستار تأمین آب هستند.

همچنین گروهی از فعالان مدنی عصر دیروز، در تهران تجمع در مقابل وزارت کشور را ضمن حمایت از اعتراضات خوزستان، با محکوم کردن سرکوب تظاهرکنندگان و کشته شدن جوانان و نوجوانان خوزستان، ترتیب دادند.

ولیعهد شاهزاده رضا پهلوی به نوبه خود در پیامی به ارتش و نیروهای ضد شورش و انتظامی کشور انتقاد و تأکید کرد که آنها حق تیراندازی به روی  مردم و جوانان را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد