JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

با نماد چشم مجروح، همراهی مادران قربانیان رژیم با معترضان مجروح اصفهانی

معترضان مجروح اصفهانی

در ادامه اعلامیه های حمایت از شهروندان ایرانی و فعالان سیاسی و مدنی به معترضان مجروح اصفهانی، مادران قربانیان رژیم نیز به این کمپین پیوسته اند.

کاربران شبکه های اجتماعی در همبستگی با مجروحان اعتراضات اصفهان که بر اثر خشونت نیروهای امنیتی بینایی خود را از دست داده اند، کمپینی برای پوشاندن چشم با با نماد چشم مجروح راه اندازی کردند.

رسانه های اجتماعی عکسی از مادران نوید بهبودی و پژمان قلی‌پور را منتشر کردند که فرزندان خود را در یک سرکوب خونین دولت جمهوری اسلامی در آبان ۹۸ از دست دادند.

#اصفهان_تنها_نیست

مادران نوید بهبودی و پژمان قلی‌پور با نماد چشم مجروح عکس خود را منتشر کردند و نوشتند: «فرزندان مجروح اصفهان همانند فرزندان ما هستند و اجازه نمی‌دهیم خبر رنج آنها دفن شود».

خانم محبوبه رمضانی، مادر پژمان قلی‌پور، یکی از قربانیان رژیم جمهوری اسلامی پس از آغاز اعتراضات مردم و کشاورزان اصفهان با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: «من از مردم باشرف و باغیرت اصفهان حمایت می‌کنم».

اصفهان تنها نیست

وی همچنین از کاربران شبکه های اجتماعی خواست با استفاده از هشتگ #اصفهان_تنها_نیست عکس های خود را با یک چشم بسته در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

فعالان همچنین سخنرانی علی خامنه‌ای را منتشر کردند که در آن رهبر رژیم پلیس فرانسه را به تیراندازی و کور کردن چشمان معترضان در بهمن ۹۷ متهم کرد. سخنرانی خامنه‌ای باعث اعتراضات گسترده علیه رهبر و سیاست های متناقض وی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد