JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ایرانیان: از کمبود دارو رنج می‌بریم و رژیم بیماران را به عنوان گروگان گرفت

رژیم

شهروندان ایرانی خشم خود را از بحران کمبود و گرانی شدید دارو به ویژه داروهای خارجی در ایران ابراز کردند و گفتند که از کمبود انواع دارو رنج می برند و رژیم بیماران را به عنوان گروگان گرفته است.

بسیاری از شهروندان تجربۀهای خود را در این بحرانی که در حال حاضر ایران درگیر آن است ذکر کردند، یک شهروند ایرانی اهل شهر سردشت آذربایجان غربی گفت که ۴ داروخانه در این شهر وجود دارد و تنها یک داروخانه بعد از ساعت ۹ شب افتتاح می شود.

وی افزود که دو ماه پیش قرص سردرد را به قیمت ۳۵۰۰ تومان خریداری کرده بود اما امروز همان قرص ها را به قیمت ۱۴۰۰۰ تومان خریداری کرده است.

در حالی که شهروند دیگری اشاره کرد که به دلیل خشکی چشم از قطره خارجی «Hye» استفاده می کند و به دلیل اینکه در اصفهان، مشهد و شهرهای دیگر به دنبال این قطره بوده

وی اضافه کرد: «این در حالی است که به دلیل عوارض قطره‌های ایرانی، این روزها فقط روزی یک بار یا هر دو روز یکبار می‌تواند قطره چشم ایرانی مصرف کند».

یکی دیگر از شهروندان توضیح داد که دخترش یک سال است که قرص “آ-کنوترن” مصرف می کند و برای بهبودی باید ۶ ماه دیگر قرص مصرف کند.

وی اظهار داشت: «پیشتر هر ورق این قرص ۵۰ هزار تومان بود اما اکنون در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود و در ناصرخسرو به او گفته‌اند هر ورقش ۲۵۰ هزار تومان است. رژیم جمهوری اسلامی بیماران را به گروگان گرفته است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد