JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

حمله ترامپ به بایدن: «سیاست‌های دولتش نسبت به ایران نادرست است»

بایدن

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را مورد انتقاد قرار داد و به سیاست های دولت بین المللی خود حمله کرد و آن را به ضعف متهم کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دیدار با جمعی از هوادارانش در ایالات آریزونا تأیید کرد که روسیه، چین و جمهوری اسلامی در حال درگیر تعرضاتی هستند که یک سال قبل جرات آن را نداشتند.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به ضعف و انفعال دولت کنونی آمریکا افزود ک این سه کشور درگیر اقدامات تهاجمی و تحریک آمیز بودند که قبل از به قدرت رسیدن رئیس جمهور کنونی در آمریکا جرات انجام آن را نداشتند.

ترامپ همچنین از سیاست های دولت بایدن در قبال جمهوری اسلامی، اوکراین، روسیه، و چین به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت که سیاست های دولت رئیس جمهور فعلی نشان دهنده موضع قوی آمریکا نیست.

انتقاد ترامپ از دولت بایدن همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران در وین است، جایی که کشورهای اروپایی و ایالات متحده به مقامات جمهوری اسلامی هشدار داده‌اند که نسبت به اتمام فرصت ایران برای توافق است.

در واکنش به اظهارات خود، مقامات دولت کنونی آمریکایی به سیاست دولت دونالد ترامپ به دلیل خروج از توافق هسته ای حمله کردند.

جیک سالیوان،‌ مشاور امنیت ملی کاخ سفید،‌ گفت: «دلیل شرایط فعلی در زمینه پرونده هسته‌ای ایران خروج دولت ترامپ از برجام است و ما هزینه آن اشتباه فاجعه‌بار را می‌پردازیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد