JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

جزئیات آتش‌سوزی هولناک در بازار تهران + ویدیو و عکس

بازار تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، وقوع آتش‌سوزی گسترده و هولناک در بازار تهران را در در بازار کفاش‌ها در تیمچه حاجب‌الدوله تایید کرد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در گفت و گو با خبرگزاری های ایران اظهار داشت آتش سوزی مهیب و هولناک ساعت ۷:۳۰ صبح روز شنبه ۲۳ بهمن، در یک پاساژ در تیمچه حاجب‌الدوله رخ داد.

جلال ملکی با اشاره به اینکه آتش به حدود ۳۰ فروشگاه رسیده است، توضیح داد که آتش‌سوزی هنوز مهار نشده است اما آتش نشانان توانستند از سرایت آتش به فروشگاه های دیگر جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: «متاسفانه حدود ۳۰ باب مغازه در این حادثه با متراژهای کم و زیاد که پر از اجناس بود، کاملاً دچار آتش‌سوزی و شیشه‌ها و برخی از دیوارها در این حادثه تخریب شد و به پایین فرو ریخت. اکنون هنوز اطفای کامل آتش‌سوزی صورت نگرفته اما حجم زیادی از شعله‌های آتش مهار شده است».

نمایشگر ویدیو
00:00
00:15

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: «آتش‌نشانان در مدت زمان حدود سه دقیقه در محل حادثه حاضر شده مشاهده کردند چندین باب مغازه دچار آتش‌سوزی شده است اما تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از خسارت جانی و تعداد مغازه های درگیر در دست نیست».

منابع آگاه اعلام کردند که آتش سوزی گسترده در پاساژ تیمچه بازار تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران گزارش شده است که بلافاصله آتش نشانان هفت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد