JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

شاهزاده رضا پهلوی: «کنگره می‌تواند از آزادی مردم ایران حمایت کند»

شاهزاده رضا پهلوی
دیدار شاهزاده رضا پهلوی با مایکل والتز عضو جمهوریخواه کنگره

شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد ایران، دوشنبه ۲۵ بهمن اعلام کرد که کنگره می تواند از آزادی مردم ایران حمایت کند زیرا این حمایت نه فقط برای ایرانی‌ها بلکه برای ایالات متحده نیز سودمند خواهد بود.

اظهارات ولیعهد ایران در دیدار روز گذشته خود با مایکل والتز، عضو جمهوریخواه کنگره، که به مواضع سرسختانه‌ای علیه رژیم جمهوری اسلامی شهرت دارد، گفته شد.

شاهزاده رضا پهلوی اظهار داشت: «در این دیدار درباره آرمان‌های ملت ایران و اینکه چگونه حمایت کنگره از آزادی در ایران می‌تواند به نفع ایالات متحده نیز باشد، گفتگو کردیم چون مشتاق همکاری بیشتر با ایشان هستم». 

مایکل والتز نیز به نوبه خود توئیتی منتشر کرد که در آن فاش کرد به دیدار با شاهزاده ایران افتخار می‌کند و او را یکی از پیشگامان نیرومند دموکراسی در ایران توصیف کرد.

این عضو جمهوریخواه کنگره گفت که در دیدار با ولیعهد ایران درباره رژیم کنونی جمهوری اسلامی، وضعیت و آینده مردم ایران صحبت کرده است.

وی توضیح داد: «متاسفانه از وقتی عقب‌نشینی از کارزار فشار حداکثری علیه رژیم ایران را شاهد بودیم فعالیت‌های گروه‌های تروریستی نیابتی از لبنان گرفته تا عراق و یمن افزایش یافت».

والتز همچنین از سیاست‌های دولت کنونی آمریکا که از سیاست فشار حداکثری به امتیازدهی حداکثری تغییر جهت داده است ابراز تاسف کرد.

وی تصریح کرد: «معتقد هستم توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی نه به نفع آمریکا، نه به نفع مردم ایران و نه در خدمت ثبات منطقه است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد