JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

جزئیات برکناری ۱۰۰۰ مدیر به دلیل رشوت، اختلاس و فساد

مدیر

پس از برکناری بیش از ۱۰۰۰ مدیر به علت رشوت، اختلاس و فساد، حجت عبدالملکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی از تشکیل ۱۲۰ پرونده فساد قضایی در این وزارتخانه خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی از تصمیمات جدید در این وزارتخانه با هدف مبارزه با فساد در وزارت کار خبر داد.

عبدالملکی با بیان اینکه ۲۰۰۰ مدیر در این وزارتخانه وجود دارد که نیمی از آنها دست‌پاک و کارآمد هستند، گفت: «این ۲۰۰۰ نفر به کار خود ادامه خواهند داد اما یک هزار دیگر باید برکنار شوند که از این تعداد ۳۵۰ نفر برکنار شده و مابقی در حال انجام است».

♦     کارآمدی، فساد ستیزی، و دست‌پاکی!

عبدالملکی همچنین با تایید تشکیل حدود ۱۲۰پرونده فساد قضایی برای علیه مدیران و افراد در این وزارتخانه، فاش کرد: «بعضی از این افراد کارهای فساد انگیزشان را به صورت تمیز انجام داده‌اند، این افراد آشنا به مسائل حقوقی و قانوندان بوده‌اند، در این میان افرادی بودند که ناشیانه کار انجام دادند».

وی همچنین انتقادات به این وزارت در پی انتصاب ۳۵۰ نفر از بستگان و نزدیکان مدیران و مسئولان وزارت کار را محکوم کرد و این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «این افراد بر اساس پنج معیار انقلابی، کارآمدی، فساد ستیزی، دست‌پاکی و مردمی بودن مدنظر رئیس‌جمهوری انتصاب شدند».

از سوی دیگر، عبدالملکی تاکید کرد که دولت کنونی برای جلوگیری از میانجی گری و فساد تلاش می کند و تصمیم گرفته است که در مبارزه با فساد، موضع هیچ فردی را در نظر نگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد