JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ایران از “طب سنتی” برای مقابله با کورونا استفاده می کند

ایران از

وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که تمام دانشجویان دانشکده های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی باید علیرغم ترس از آسیب های احتمالی به این موضوع ، شروع به تحصیل “طب سنتی” کنند.

این تصمیم پس از شیوع ویروس کرونا در ایران گرفته شد ، جایی که این بیماری حدود ۱۷۴۰۰۰ نفر را آلوده کرده و ۸۳۵۱ نفر دیگر را کشته است.

و این بعد از “طب سنتی” اثربخشی خود را در مبارزه با بیماری کورونا اثبات کرد.

این امر پس از ترس گسترده در ایران به دنبال شیوع این بیماری همه گیر ، جایی که افراد غیرآموز به ادعای دانستن تقاضای سنتی ظاهر شدند.

این منبع به پدیده ای اشاره کرد که اخیراً مشاهده شده است ، توسط “پزشکان مذهبی” که ادعا می کنند داروهای سنتی است که می توانند بدن را از ویروس کرونا محافظت کنند ، اشاره کرد.

آوریل گذشته ، مردی که ادعا می کرد متخصص طب اسلامی است در ایران شترهایی را مقابل دوربین ها نوشید ، در تلاش برای اثبات اینکه وی از ویروس کشنده محافظت می کند.

پزشکان ایرانی بارها از مدافعان طب سنتی که در معالجه بیماران مداخله می کنند شکایت کرده اند و تجویز آنها معمولاً به کسانی که از آنها سوءاستفاده می کنند آسیب می زند.

این منابع اظهار داشتند: ۳۰۰ نفر پس از مصرف الکل متانول در کشور جان خود را از دست دادند و فکر کردند که این بیماری تاج را درمان می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد