JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

طرح‌های پذیرفته شده جشنواره «گلدسته‌ها» معرفی شدند

طرح‌های پذیرفته شده جشنواره «گلدسته‌ها» معرفی شدند

دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» از اعلام اسامی طرح‌های پذیرفته شده این رویداد برای ورود به گام دوم و تبدیل به نمایشنامه جهت شرکت در مرحله نهایی خبر داد.

امیر مشهدی‌عباس ، دبیر جشنواره نویسندگی «گلدسته‌ها» گفت: “233 پروژه برای شرکت در این رویداد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.”
حدود 65 پروژه برای نوشتن نمایشنامه و ارزیابی های بعدی نیز پذیرفته شد.

امیر مشهدی‌عباس تأکید کرد که پروژه های قابل قبول به معنای پذیرش نمایشنامه های شرکت کنندگان نیست.

او اظهار داشت: نویسندگانی که پروژه های آنها پذیرفته شده است باید نمایشنامه های خود را تهیه کنند و در زمان مشخص شده توسط دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

نتایج نهایی این نمایشنامه ها پس از بررسی و ارزیابی کیفی آنها اعلام می شود و فقط نمایشنامه های با کیفیت بالا پشتیبانی می شوند.

او گفت: مهلت جشنواره «گلدسته‌ها» تا ۳۰ ژوئن تمدید شده است،با تمدید مهلت پروژه ، برنامه جشنواره بین ۱۰ تا ۱۵ روز تغییر خواهد کرد.

وی همچنین افزود: نحوه برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد به دلیل محدودیت هایی که به دلیل ویروس کرونا وجود دارد هنوز مشخص نیست و برای جلوگیری از شیوع ویروس باید اصول بهداشتی رعایت شود.
بر این اساس ، ما از هر طریق ممکن سعی می کنیم تا این کار را به صورت جامع و مناسب انجام دهیم

مشهدی عباس یادآور شد: دبیرخانه جشنواره ۲۳۳ پروژه دریافت کرده است که در مرحله دوم قابل قبول است و به یک نمایشنامه که با دقت توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته تبدیل شده و برنامه های نهایی را اعلام کرده است.

در اینجا چند طرح قابل قبول برای جشنواره «گلدسته‌ها» ارائه شده است: ” الهه میر حسینی، جاذبه ، ارسلان محبی، هیولای مفید، ندا حبیبی، خداحافظ رفیق، محمدعلی دستان، رخت شور، محسن مجیدی، سردار “.

بیش بخوانید: برگزار جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه‌ای «سه‌تاک» تیر ۹۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد