فرهنگ و هنر - 3 ثانیه ago

فروشگاه اینترنتی باغ کتاب تهران راه‌اندازی شد

      
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

مدیرعامل باغ کتاب تهران از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی این مجموعه با هدف دسترسی ساده‌تر شهروندان به خدمات باغ کتاب و محصولات فرهنگی خبر داد.

مدیر عامل باغ کتاب تهران از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این گروه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات باغ کتاب و محصولات فرهنگی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی در پارک کتاب تهران ، محسن جلالی فراهانی از راه اندازی نسخه آزمایشی فروشگاه کتاب تهران به صورت آنلاین خبر داد و گفت: در این سایت انواع محصولات فرهنگی از جمله کتاب ، هدایا ، محصولات صوتی ، کتاب های زبان اصلی ، محصولات الکترونیکی و بازی های فکری را امتحان کرده ایم، و قرار دادن محصولات صوتی و تصویری با تنوع مناسب در دسترس مخاطبان ما.

مدیرعامل موسسه نشر شهر بیان کرد: این فروشگاه با هدف ارائه محصولاتِ موجود در فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب (سروستان) راه‌اندازی شده است و با همکاری با بیش از ۷۰۰ ناشر و تامین‌کننده مختلف، بالغ بر ۵۴ هزار کتاب و شش‌هزار کالای فرهنگی را عرضه می‌کند و می‌تواند فروشگاه اینترنتی جامعی در این حوزه باشد.

جلالی گفت که در روزهای شیوع کرونا ، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با ارائه محصولات در باغ کتاب می تواند دسترسی ساکنان پایتخت و همچنین ساکنان سایر شهرها را به محصولات فرهنگی آسان کند.

وی افزود: ” با شیوع کرونا ، گروه ما فقط محصولات خود را از طریق تلفن می فروشد”.

قبلاً برای مخاطبان تهران ارسال می شد ، اما با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، سعی داریم محصولات فرهنگی را در کمترین زمان با کمک نامه الکترونیکی به توده های مردم کشور تحویل دهیم.

نسخه آزمایشی باغ کتاب در https://shop.bagheketab.com/ در دسترس عموم قرار دارد.