JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

کاهش قیمت دلار و طلا در بازارها

تصویر لینک

کاهش قیمت دلار و طلا در بازار ایران ، دیروز ، سه شنبه ، بیشترین سهم علاقه روزنامه های منتشر شده امروز چهارشنبه بود ، زیرا این موضوع توسط بسیاری از روزنامه ها پوشش داده شد و تحت پوشش آن قرار گرفت ، با دلایل و انگیزه هایی که منجر به این کاهش قیمت ارزهای سخت ، طلا و اتومبیل شد.

روزنامه آفتاب پرسید آیا این مسئله به دلیل توافق با عراق پس از سفر رئیس بانک مرکزی به بغداد صورت گرفته است؟ یا اینکه افزایش شانس جو بایدن ، نامزد دموکرات برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ، کاهش را تحت تأثیر قرار داد؟ یا آیا نتیجه احتمال بازجویی از رئیس جمهور حسن روحانی بوده است؟

روزنامه "تجارت" با اشاره به این کاهش ناگهانی ، نوشت که اقتصاد ایران غیر قابل پیش بینی ترین اقتصاد در جهان است و روند آن پیش بینی می شود. وی افزود: هیچ برنامه ای برای مدیریت اقتصاد ایران وجود ندارد و نبود برنامه ها و برنامه ها ، مدیریت بد ، دلالان ، سیاسی شدن اقتصاد و ایجاد بحران های کاذب از ویژگی های اصلی اقتصاد ایران است.

روزنامه شهروند 4 دلیل برای کاهش چشمگیر قیمت دلار و طلا در بازارها ذکر کرد ، زیرا قیمت دلار از سد 32 هزار تومانی عبور کرده بود ، اما دیروز سه شنبه به سد 28 هزار تومانی عقب نشینی کرد.

از جمله دلایلی که این روزنامه ذکر کرده است ، اخبار مربوط به انتخابات ایالات متحده است ، زیرا این اخبار و نظرسنجی ها بر میزان خرید دلار و ارزهای سخت حداقل به طور موقت تأثیر می گذارد.

این روزنامه همچنین به سفر رئیس بانک مرکزی ایران به عراق اشاره کرده و آن را سفری موفق و تأثیرگذار بر قیمت طلا و ارزهای سخت دانسته است.

تزریق پول جدید دولت به بازارها و اتخاذ شفافیت دولت در برخورد با بازارها نیز بر اساس نظر روزنامه تأثیر قابل توجهی بر قیمت طلا و ارزهای خارجی داشته است ، زیرا اکنون همه به میزان عرضه و تقاضا در بازارها پی می برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد