JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

کرونا و آلودگی هوا در تهران باعث مرگ روزانه 200 نفر می شود

تصویر لینک

در حالی که محسن هاشمی رفسنجانی ، شهردار تهران اعلام کرد که تعداد مرگ و میرهای روزانه ناشی از کرونا و آلودگی هوا در پایتخت به ۲۰۰ نفر رسیده است ، دبیرکل خانه سالمندان ایران می گوید پرستاران فرسوده هستند و دیگر نمی توانند به کار خود ادامه دهند.

امروز ، یکشنبه ، ۸ نوامبر ، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه تعداد کشته شدگان کرونا و آلودگی هوا در پایتخت به 150 و ۲۰۰ نفر در روز رسیده است ، از رئیس جمهوری خواست که دستور اختصاص فوری حداقل یک میلیارد دلار برای مقابله با بحران سیستم حمل و نقل را صادر کند.

هاشمی رفسنجانی همچنین گفت: چنین خساراتی در هیچ شهری در دنیا وجود ندارد و اگر اقدامی انجام نشود ، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

گزارش ها حاکی از آن است که طی چند روز گذشته آلودگی شدید هوا در تهران و شهرهای بزرگ کشور ادامه داشته است.

پیش از این ، رئیس گروه بهداشت هوا و تغییرات آب و هوایی در وزارت بهداشت گفته بود که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض ذرات و گازهای آلاینده باعث افزایش بار ویروس و اختلال در سیستم ایمنی بیماران کرونا می شود.

پرستاران توانایی ادامه کار را از دست دادند

در همین حال ، محمد شریفی مقدم ، دبیرکل خانه سالمندان ، با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر از پرستاران کشور به کرونا آلوده شده اند ، گفت که آنها دیگر "توانایی" کار ندارند.

شریفی مقدم در مصاحبه با خبرگزاری بارنا ، با انتقاد از عدم موفقیت دولت در تعیین پرستار در سالهای اخیر ، به مشکلات روانی پرستاران اشاره کرد.

به گفته این مسئول اتحادیه ، تعداد کمتری از پرستاران باعث آسیب بیشتر به افراد و افزایش تعداد مرگ و میرها خواهد شد.

دبیرکل خانه سالمندان تأیید کرد که میزان مهاجرت پرستاران از کشور اکنون سه برابر شده است و آنها به کشورهای در حال توسعه اروپا و همچنین کانادا مهاجرت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد