JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

کرونا در ایران: کل مرگ و میرها بیش از ۳۸ هزار نفر است ... و تعداد قربانیان را ثبت می کند

تصویر لینک

یکشنبه ، ۸ نوامبر ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران ، سیما سادات لری ، اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۹ مرگ جدید ثبت شده است و مجموع مرگ و میرها به ۳۸۲۹۱ مورد رسیده است.

سادات لاری همچنین اعلام کرد که در طول یک روز ۹ هزار و ۲۳۶ مورد جدید ویروس کرونا در کشور ثبت شده است که باعث می شود تعداد کل افراد آلوده به ۶۸۲ هزار و ۴۸۶ نفر در ایران شامل ۵ هزار و ۵۲۳ بیمار در "وضعیت بحرانی" و تحت مراقبت های ویژه باشند.

قابل ذکر است که آمارهای رسمی همیشه سوال برانگیز بوده و آمار واقعی آن ۴ برابر آمار رسمی برآورد شده است.

پیش از این ، محمدرضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ایران ، گفته بود که "کشته شدگان" حداقل "سه برابر" از آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده است ، بوده است.

وزارت بهداشت ایران رکورد جدیدی در تعداد عفونت های روزانه با کرونا ثبت کرد

۷ نوامبر ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران ، سیما سادات لاری ، اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۴۲۳ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا ثبت شده است و مجموع مرگ و میرها به ۳۷۸۳۲ مورد رسیده است. سادات لاری همچنین اعلام کرد که در همین روز ، ۹۴۵۰ مورد جدید ویروس کرونا در ایران ثبت شده است که مجموع موارد را به ۶۷۳ هزار مورد می رساند.

قابل ذکر است که تعداد آلودگی ها طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تعداد افراد آلوده در ایران طی یک روز از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور است. در ۲۹ اکتبر ، تعداد مبتلایان جدید به ۸۲۹۳ نفر رسید.

سخنگوی بهداشت ایران اظهار داشت: استانهای یزد ، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی بالاترین میزان مرگ و میر در کرونا را طی هفته گذشته به ثبت رسانده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد