JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

بحران آب در ایران ... معترضان کشاورزان اصفهان به کمبود آب کشاورزی

تصویر لینک

حسنعلی مینبی نژاد ، نماینده اصفهان در شورای استان ، از تجمع کشاورزان در شرق شهر ، در اعتراض به "عدم تحقق وعده های مسئولان" برای انتقال سهم خود از آب کشاورزی خبر داد.

امبی نژاد به خبرگزاری ایلنا گفت که این گردهمایی دوشنبه 9 نوامبر برگزار شد.

مبینی نژاد در مورد وعده های مسئولان ادامه داد و گفت: "قرار بود تونل بهشت ​​آباد باز شود و بخشی از آب منتقل شده به استان یزد به استان اصفهان منتقل شود اما این اتفاق نیفتاد و آب به استان یزد منتقل شد."

نماینده اصفهان در شورای استان تأیید کرد که "آنها حتی بخشی از آب را به مراکز صنعتی استان اصفهان منتقل کردند اما سهم آب خود را به کشاورزان ندادند" و افزود: "این کشاورزان سالها در انتظار انتقال آب بودند." و اینکه این کشاورزان آب لازم برای پرورش محصول جدید ، که گندم است ، ندارند.

گزارش شده است که در سالهای اخیر ، کشاورزان ، در شرق اصفهان ، بارها به دریافت سهم خود از آب کشاورزی اعتراض کرده اند.

مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، از کشاورزان خواست برای حفظ امنیت و آسایش کشور "غذا بر سر سفره دشمن" نگذارند. او خطاب به کشاورزان گفته بود که "خداوند صدای ناله کشاورزان را خواهد شنید و با بارش رحمت الهی شما را سیراب خواهد کرد."

فیلم‌های دیگری هم از تجمع و راهپیمایی معترضان در مرکز شهر اصفهان منتشر شده بود که در آنها کشاورزان شعار می‌دادند: "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، زندگی کشاورز روی هواست امروز" و "روحانی دروغگو، زاینده‌رود ما کو؟"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد