JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

شانزدهمین جایزه «گرگم و گله می‌برم» از جشنواره فیلم ایتالیا

تصویر لینک

فیلم انیمیشن شاهزاده هوچانگ ماین ، "گرگم و گله می‌برم" برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Corte-a-Ponty در ایتالیا شد.

گروه فرهنگی ایرنا روز سه شنبه گزارش داد ، پس از اعلام برندگان بخش بین المللی مسابقه رسمی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Corte Ponte ، گرگ کارتونی و من شکایت می کنم برنده محصولات 2018 مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان هستیم. این بهترین فیلم انیمیشن شد.

این انیمیشن به دلیل سادگی ، طرز فکر و لذت بصری و شنیداری از تجربه مشاهده ، جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن جشنواره را از آن خود کرد.

انیمیشن هشت دقیقه ای "گرگم و گله می‌برم" برگرفته از داستانی به همین نام نوشته افسانه شعبان نژاد از انتشارات مرکز رشد فکری است و با فناوری انیمیشن دیجیتال برای امور سینما در مرکز تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Corte Ponte که بیشتر فیلم های خود را به کودکان و نوجوانان اختصاص می دهد ، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بخش کودک و نوجوان را به دو قسمت برگزار کرده است.

بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ (۴ تا ۷ مه ۲۰۲۰) در منطقه پونته سان نیکولو استان پادووا در حوالی شهر ونیز ایتالیا برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد