JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام شد

تصویر لینک

نشست‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر در بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود.

در زیر جلسات موسسه کتاب و ادبیات خانه ایرانی است که با همکاری سازمان ها ، انجمن ها و سازمان های فعال در زمینه نشر در هفته بیست و هشتم کتاب برگزار می شود:

روز شنبه 24 آگوست از ساعت 10:00 تا 11:30 جلسه ای با عنوان "روابط و همکاری ناشر و نقاش" با حضور دکتر علی بزاری و سحر ترهنده ، با مشارکت سندیکا نقاشان ایران.

در این روز ، از ساعت 12:00 تا 13:30 جلسه ای با موضوع "آزادی در نشر (مسائل و رنج ها)" با حضور دکتر علی ردا فتاح ، محمد علی مینار و مهدی صالحی با مشارکت انجمن آزادی و املا برگزار می شود.

از ساعت 14:00 تا 15:30 جلسه "بررسی عوامل و اثر در کاهش فروش کتاب" با حضور دکتر علی رضا دادچی ، سید محمد جواد مهدوی ، درجانی و جواد سارانی با مشارکت انجمن تجار برگزار می شود.

پس از برنامه های این روز ، از ساعت 16:00 تا 17:30 جلسه ای با عنوان "نشر دانشگاه از منظر ملی و بین المللی" با حضور دکتر سید عباس حسینینک ، دکتر عبدالامیر نبوی و دکتر حمید ردا شعیری با مشارکت اتحادیه ناشران دانشگاه ، مرکز نشر دانشگاه و انجمن برگزار می شود.

منتقدان ادبیات. نشست "آینده دانش و کتاب در سایه تحولات فضای مجازی" نیز از ساعت 18:00 الی 19:30 با سخنرانی دکتر رده ماهوضی و دکتر جبار رحمانی ، با مشارکت انستیتوی مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد