JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

کرونا در ایران .. حدود 500 مرگ و میر جدید ثبت شد .. و وزیر کشور: آمار را مخفی نگه ندارید

تصویر لینک

امروز ، دوشنبه ، شانزدهم نوامبر ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران ، سیما سادات لاری ، اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۶ مورد مرگ و میر جدید ناشی از ویروس کرونا در کشور ثبت شده است و مجموع مرگ و میر در ایران به ۴۱۹۷۹ مورد رسیده است و ۲۷ استان هنوز در حال گذر هستند. قرمز با شیوع بیماری.

و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گزارش داد که لاری همچنین از ثبت ۱۳۰۵۳ مورد جدید ویروس کرونا در طی 24 ساعت گذشته خبر داد و تعداد کل عفونت در کشور را به ۷۷۵۱۲۱ نفر رساند.

لاری توضیح داد که استانهای تهران ، اصفهان ، قم ، آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، قزوین ، لرستان ، اردبیل ، خوزستان ، کرمانشاه ، کهکیلویه ، بوئر احمد ، کایلان ، بوشهر ، زنجان ، ایبارول ، خراسان رضوی ، مازندل ، زنجان ، ایبارول ، خراسان رضوی آذربایجان غربی ، مرکزی ، کرمان ، خراسان شمالی ، همدان ، یزد و کردستان از نظر شیوع ویروس در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تأیید کرد که استان های هرمزگان ، فارس ، گلستان و سیستان بلوچستان هر یک از نارنجی و زرد از کرونا برخوردار هستند.

قابل ذکر است که آمارهای رسمی وزارت بهداشت همیشه مورد تردید بوده است ، در حالی که آمار واقعی 4 برابر آمار اعلام شده رسمی تخمین زده می شود.

در یک زمینه مرتبط ، عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ایران ، امروز ، دوشنبه ، در جلسه کمیته ملی مبارزه با کرونا گفت: "ما نباید آمار را پنهان کنیم ، زیرا این زندگی مردم است و بر اساس این آمار ، سعید نمکی وزیر بهداشت تصمیمات خود را می گیرد."

وزیر کشور از ارائه توضیحات بیشتر در مورد "اختیار" خودداری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد