JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

وزیر دفاع اسرائیل بر ضرورت ادامه فشار بر تهران تأکید می کند


دفتر وزیر دفاع اسرائیل همچنین اعلام کرد که در این جلسه چالشها و تغییرات مختلف در وضعیت عملیاتی خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دفتر وزیر دفاع اسرائیل افزود که بنی ضرورت ادامه فشار بر رژیم ایران تأکید کرد. وی آمادگی اسرائیل را برای مقابله با اقدامات منطقه ای ایران و سلاح های هسته ای اعلام کرد.

در آغاز سفر دو روزه خود ، میلی عصر پنجشنبه با رئیس ستاد مشترک ارتش در پایگاه تل آویو دیدار کرد. در این جلسه تعدادی از مقامات ارشد نظامی اسرائیل و آمریکا حضور داشتند.

مارک میللی پیش از سفر به اسرائیل به افغانستان ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده بود.

بنی گانتز در دیدار خود با مارک میللی تأکید کرد که حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه “یک عنصر مهم در ثبات منطقه است که باید حفظ شود.”

آویو کوچاوی رئیس ستاد اسرائیل نیز در دیدار خود با مارک ملی بر اهمیت همکاری استراتژیک بین دو کشور تأکید کرد.

لازم به ذکر است که ایران کشته شدن دانشمند بزرگ را در برنامه صنایع هسته ای و دفاعی خود 3 هفته پیش در حومه تهران به اسرائیل نسبت می دهد.

اما مقامات اسرائیلی تاکنون در مورد کشته شدن محسن فخری زاده سکوت کرده اند.با این حال نیویورک تایمز به نقل از مقامات ارشد آمریکایی تأیید کرد که اسرائیل پشت سر "ذهن متفکر" برنامه هسته ای ایران است.

علاوه بر این ، کانال 13 اسرائیلی اخیراً یک فیلم مستند پخش کرده است که حاوی بازسازی فرضی کشته شدن محسن فخری زاده است ، که وی آن را به طور ضمنی یکی از اقدامات انجام شده در پایان ریاست یوسی کوهن بر موساد اسرائیل می داند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد