JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

فیلم های کوتاه ایرانی در جشنواره های بین المللی سینما جایزه می گیرند

فیلم های کوتاه ایرانی مانند

فیلم های کوتاه ایرانی مانند “گوسفندان ما را خواهند بلعید” موفق به کسب دو جایزه در جشنواره بین المللی بریتانیا می شود

فیلم ایرانی “گوسفندان ما را خواهند بلعید” به کارگردانی مصطفی رستم پور و عاطفه رضاییان برنده جایزه بهترین فیلم خارجی و جایزه بهترین جلوه های صوتی از جشنواره بین المللی صفحه نمایش قدرت در انگلیس شد.

ایرنا از مرکز فیلم ایران گزارش داد که فیلم ایرانی “گوسفندان ما را خواهند بلعید” ساخته کارگردانان مصطفی روستوم پور و عاطفه رضاییان برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی و جایزه بهترین جلوه های صوتی از جشنواره بین المللی “سکرین باور” جشنواره بین المللی در انگلیس شد.

جشنواره فیلم سینمایی سکرین باور یک جشنواره بین المللی است که به منظور تکریم صاحبان بهترین آثار سینمایی از اقصی نقاط و انتخاب برندگان از میان آنها ، به صورت ماهانه ، فصلی و سالانه برگزار می شود.

فیلم “گوسفندان ما را خواهند بلعید” داستان زندگی دختری به نام طاهیرا است که قربانی ازدواج زودرس می شود و سعی می کند خواهرش تجربه تلخ خود را تکرار نکند.

فیلم های کوتاه ایرانی مانند “هبوب” به کارگردانی مهسا سامانی برنده جایزه بهترین انیمیشن جشنواره فیلم کاراما در اردن در زمینه حقوق بشر شد.

فیلم انیمیشن کوتاه “هبوب” در یازدهمین دوره مجازی امسال خود برنده جشنواره فیلم حقوق بشر کاراما شد.

۳۰ فیلم در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند.

این فیلم کوتاه که فقط ۹ دقیقه طول دارد ، داستان پدر و دختری است که زندگی روزمره خود را می گذرانند ، وقتی همه چیز در اطراف آنها ظاهر شد و ناپدید شد و زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داد و در نهایت آنها نیز ناپدید شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد