JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

یک عکاس ایرانی برنده جایزه طلای جشنواره بین المللی مهودا در ژاپن می شود

یک عکاس ایرانی برنده جایزه طلای جشنواره بین المللی مهودا در ژاپن می شود

مریم سعیدپور عکاس ایرانی با ارائه یک مجموعه عکس قرنطینه جایزه اصلی جشنواره بین المللی فیلم جوانان میهودو در ژاپن را از آن خود کرد.


سعید پور برای مجموعه عکس های قرنطینه ای خود ، جایزه اول سومین جشنواره بین المللی میهودو برای جوانان رسانه در ژاپن را از آن خود کرد.


این جشنواره برای سومین بار با مشارکت آکادمی چین "جینگ" و با شعار "ما با هم هستیم و لحظه های سال 2020 را فراموش نمی کنیم" برگزار شد.


از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، مریم سعیدپور شروع به ویرایش عکسی از مجموعه عکس "قرنطینه" کرد تا خاطرات دوران قرنطینه را به روشی دیگر ثبت کند.


توافق ایران و ژاپن برای به اشتراک گذاشتن آخرین تحقیقات در مورد مرمت آثار باستانی


ایران و ژاپن توافق کرده اند که آخرین تحقیقات و دستاوردهای دو جانبه در زمینه مرمت آثار باستانی را مبادله کنند.


امروز ، پنجشنبه ، موزه ملی ایران گزارش داد که یک وبینار مشترک با شرکت محققان در زمینه مرمت ساختمان از دانشگاه Teikyo ژاپن ، موسسه تحقیقات املاک فرهنگی ژاپن ، موزه ملی ایران و دفتر میراث فرهنگی استان گلستان در شمال ایران برگزار شد. سفت


هدف از این جلسه ارائه نتایج پروژه حفظ و نگهداری میراث فرهنگی و سرمایه گذاری بین موزه ملی ایران و دانشگاه تکیو ژاپن و به اشتراک گذاشتن آخرین تحقیقات و دستاوردهای دو طرف است.


این سمپوزیوم در قالب سه جلسه و پنج سخنرانی با موضوع بررسی نتایج همکاری بین موزه ملی ایران و ارگان های فوق الذکر ژاپن ، سرمایه گذاری و حفاظت از میراث فرهنگی ، بررسی و حفاظت از اموال فرهنگی برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد