JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

نرخ دلار به بالاترین رقم طی یک ماه رسید


نرخ دلار در بازار ایران در بالاترین سطح طی یک ماه گذشته افزایش یافت و به ۲۵۷۳۰ تومان رسید، در شرایطی که قیمت تمام کالاها و محصولات موجود در بازار افزایش یافت.

ش ذکر است که ارزش پول ملی ایران سال گذشته به شدت کاهش یافت و تا اواسط پاییز هر دلار آمریکا ۳۲۰۰۰ تومان خرید و فروش شد که دو برابر قیمت ابتدای سال گذشته ایران است.

اما در هفته های اخیر، به ویژه با پیش بینی لغو تحریم ها توسط دولت جدید آمریکا، دلار سقوط کرد، به مدت ۱۰  روز تثبیت شد و سپس دوباره افزایش یافت.

  •  امیدواری برای رژیم ایران 

در همین حال، مقامات ایرانی به ویژه عبدالناصر همتی، استاندار بانک مرکزی ایران تأکید کردند که اولویت جمهوری اسلامی حفظ ارزش پول ملی و نرخ دلار و جلوگیری از نوسانات ارز است.

شایان ذکر است که هفته گذشته، استاندار بانک مرکزی، بدون جزئیات، بیان کرد که درآمد ارزی کشور در آخرین سال خورشیدی “یک در نه” از سال قبل است.

مشکل افزایش نرخ ارز دلار در دو روز گذشته در زمانی رخ داد که ایران و چین روز شنبه یک قرارداد ۲۵ ساله امضا کردند که به یک امیدواری برای رژیم ایران برای شکستن تحریم های آمریکا تبدیل شده است، اما به نظر می رسد انتظارات مقامات دولت ایران نادرست بوده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد