JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

فوری .. جلسه فوق‌العاده‌ای کمیسیون امنیت ملی در تاسیسات نطنز

خبر فوری! چند دقیقه قبل، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل عمویی، چندی پیش از برگزاری نشست فوق‌العاده‌ای در تأسیسات هسته ای نطنز خبر داد.

ابوالفضل عمویی، امشب، سه شنبه ۳۱ فروردین، گفت که کمیته تصمیم گرفت یک جلسه اضطراری فوق العاده را در تأسیسات هسته ای نطنز که چند روز پیش در معرض انفجار بود، برگزار کند.

عمویی افزود که در این جلسه وی گزارش بازدید کمیته از تاسیسات هسته ای نطنز و پیشنهادهای کمیته برای بهبود شرایط در تأسیسات هسته ای را ارائه کرد.

وی افزود: «رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی اکبر صالحی، در این جلسه اظهار داشت که کابلهای برق آسیب دیده در اثر انفجار تعویض شده اند».

  • پیشنهادها برای اصلاح شرایط

سخنگوی کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی به نقل از صالحی همچنین افزود که منبع اصلی برق مرکز غنی سازی در نطنز اکنون وصل شده است.

عمویی همچنین اظهار داشت که سازمان انرژی اتمی ایران توضیح داد: «بسیاری از زنجیره های سانتریفیوژ در منطقه ای که برق خراب شده بود، دوباره فعال شده اند».

از سوی دیگر، عمویی تأیید کرد که شخصی که به عنوان متهم حادثه نطنز شناخته شده است از مرزهای هوایی کشور فرار کرده و تحت تعقیب و دستگیری قرار خواهد گرفت.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد