JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در تبریز یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: «انفجار گاز در یک منزل مسکونی در تبریز منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر شد».

امروز چهارشنبه، ۲۶ خرداد، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود که این انفجار در یک منزل مسکونی واقع در کوی گلکار تبریز رخ داد و دو مصدوم توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد که یکی دیگر از اهالی خانه با تلاش آتش نشانان از زیر آوار بیرون کشیده شد و توضیح داد که کارشناسان اورژانس کشته شدن این مرد را در صحنه تایید کردند.

شادی نیا همچنین تاکید کرد که روند عملیات آوار برداری توسط آتش نشانی ادامه دارد و یک آمبولانس اورژانس در محل حادثه مستقر است.

به نوبه خود، علیرضا زبردست، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز اظهار داشت که انفجار گاز در خانه مسکونی منجر به تخریب ساختمان شد.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: «آتش نشانان در حال حاضر عملیات امنیتی را انجام می دهند و به دنبال افراد احتمالی زیر آوار هستند».

آتش پاد علیرضا زبردست ادامه داد: «متأسفانه، به تعدادی از ساختمانهای اطراف محل انفجار خسارت زیادی وارد شده است، اما گزارشی از آسیب دیدگی گزارش نشده است».


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد