JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

سناتور کنگره خواستار حمایت از مردم ایران در برابر قاتل زنجیره‌ای کشور


تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه آرکانزاس در کنگره، واشنگتن و رئیس جمهور آمریکا را به محافظت و حمایت از مردم ایران در برابر قاتل زنجیره‌ای کشورشان فراخواند.

سناتور جمهوری‌خواه، تام کاتن به شدت از رژیم ایران انتقاد کرد و انتخابات ریاست ایران را به سخره گرفت.

کاتن رهبران و مقامات ایران را تروریست و قاتل توصیف کرد و از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، خواست که تحریم ها را برداشته نشود، بلکه از خواسته های مردم ایران حمایت کند.

سناتور جمهوری‌خواه در حساب توئیتر خود نوشت: «آیت‌الله‌ها در آخرین انتخابات خود یک قاتل زنجیره‌ای را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کرده‌اند». 

وی افزود: «پرزیدنت بایدن به جای لغو تحریم‌های این تروریست‌های قاتل، باید از خواسته‌های مردم ایران برای پاسخگو کردن رژیم حمایت کند».

به نوبه خود، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که واشنگتن بازی انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را بسیار تصنعی و فاقد آزادی و یکپارچگی می داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: «می دانیم که ابراهیم رئیسی نقش عمده ای در اعدام ها در ایران داشته است و بنابراین خواستار حمایت از مردم ایران در برابر این قاتل هستیم».

پرایس همچنین اضافه کرد که سیاست کشورش در مورد تهران پیشبرد منافع ایالات متحده است، صرف نظر از اینکه چه کسی رئیس ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد