JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ماجرای درگیری لفظی میان وزیر بهداشت و نماینده زاهدان در ستاد کرونا


جلسه ستاد مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان دیشب دیروز، دوشنبه ۲۱ تیر، شاهد یک درگیری لفظی و فحاشی بین فداحسین مالکی، نماینده زاهدان و سعید نمکی، وزیر بهداشت بود.

اصرار نماینده زاهدان بر عذرخواهی وزیر بهداشت برای از اظهاراتش درباره وضعیت شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان اما امتناع نمکی موجب درگیری لفظی و فحاشی میان این دو شد.

نماینده زاهدان در مورد آمار وزیر بهداشت درباره وجود تخت های خالی در بیمارستان های  سیستان و بلوچستان پرسید و تاکید کرد که اغلب بیماران این استان به دیگر استان‌ ها می‌ روند.

♦    وزیر بهداشت: «هرگز عذرخواهی نمی‌کنم»

به نوبه خود، وزیر بهداشت این انتقادها را به معاندان و مخالفان نظام نسبت داده بود و گفت: «بنده چهل سال کار اجرایی در زمینه بهداشت کرده‌ام، من سی سال پیش در این استان داشتم مالاریا جمع می‌کردم، من از پشت کوه نیامده‌ام».

در حالی که مالکی به اصرار خود مبنی بر عذرخواهی وزیر بهداشت از مردم استان ادامه داد؛ نمکی اظهار داشت که از مردم استان به دلیل هر قصوری همیشه عذرخواهی کرد.

وی افزود: «اما حرف بی‌ربط کسی اگر برای پایمال کردن شهدای خون شهدای سلامت و زحمات آنها بوده هرگز عذرخواهی نمی‌کنم».

از سوی دیگر نماینده زاهدان تهدید کرد اظهارات پیشین وزیر بهداشت هم ماهیت حقوقی دارد و هم ماهیت قضایی دارد و ثابت هم قطعا خواهد شد.

اما سعید نمکی تاکید کرد و فریاد زد: «من را از دادگاه نترسانید.. گ.. خورده اگر کسی به مردم شما توهین کرده است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد