JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

چرا رییس سازمان پدافند به مخالفان طرح محدودسازی اینترنت حمله کرد؟


با ادامه اعتراضات علیه طرح محدودسازی اینترنت در ایران و جمع آوری بیش از ۸۰۰ هزار امضا علیه این پروژه در کمپینی در شبکه های اجتماعی، رییس سازمان پدافند به این مخالفان حمله کرد.

دیروز، شنبه ۹ مرداد، رییس سازمان پدافند غیرعامل، غلامرضا جلالی با انتقاد از مخالفان پروژه محدودیت اینترنتی گفت: «منفعت معترضان در ولنگاری در فضای مجازی است».

جلالی یادداشتی منتشر کرد که در آن محدودیت اینترنت در ایران را “یک اقدام مبارک” توصیف کرد و گفت: «باید این اقدام مجلس را به فال نیک گرفت».

وی افزود که انتقاد از این پروژه ناشی از سوء برداشت است و این انتقادات صرفاً برای بالا بردن فضای رسانه ای توسط افرادی است که منافع آنها دستکاری در ولنگاری فضای مجازی است.

به نوبه خود، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، محمدرضا نقدی، روز گذشته مخالفان طرح محدودسازی اینترنت را “یک مشت منافق کامنت‌گذار” توصیف کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تاکید کرد که معترضان این طرح ملی یک مشت منافق کامنت‌گذار ساکن ریاض، آلبانی، دبی و لس‌آنجلس هستند.

از سوی دیگر، حزب اصلاح‌طلب “اتحاد ملت ایران” در ایران گفت که درخواست صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراضی علیه این پروژه را دارد.

همچنین تعدادی از سازمان های مدافع آزادی بیان و حقوق مدنی شهروندان در مورد پیامدهای این پروژه هشدار دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد