JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

پس از برگزاری مراسم عزاداری محرم: وضعیت مشهد و آبادان فوق بحرانی است


پس از مجوز برگزاری مراسم عزاداری محرم، آمار رسمی جمهوری اسلامی تأیید کرد که تعداد قربانیان کرونا روزانه در تهران از ۲۱۶ نفر فراتر رفته است و وضعیت مشهد و آبادان فوق بحرانی است.

مقامات وزارت بهداشت اعلام کردند که وضعیت ابتلا و مرگ و میر ویروس کرونا به ویژه در خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، کرمان، فارس، آذربایجان غربی و خوزستان فوق بحرانی شده است.

به نوبه خود، سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، نشان داد که با افزایش ۲,۵ برابری مرگ و میر، تعداد رسمی موارد ابتلا روزانه به ویروس کرونا در تهران به بیش از ۲۱۶ نفر رسیده است.

 در حالی که علی بیرجندی‌نژاد، رییس نظام پزشکی مشهد با اشاره به آمار بالای مبتلایان و مرگ‌ و میر ناشی از کرونا در این شهر اعلام کرد که وضعیت مشهد هنوز بحرانی است.

بیرجندی‌نژاد از برگزاری مراسم عزاداری محرم و دیگری فعالیتها در سراسر کشور انتقاد کرد و گفت: «وضعیت مشهد بحرانی و وخیم است و ما قبلاً آن را ندیده بودیم». 

وی افزود: «در حال حاضر خانواده‌ ای را در مشهد سراغ نداریم که تعدادی از افراد خانواده مبتلا نشده و یا جانشان را در اثر کرونا از دست نداده باشند».

رییس نظام پزشکی مشهد توضیح و تاکید کرد که آمار‌های جان‎باختگان و مبتلایان ایران به لحاظ ابتلا و مرگ‌ و‌ میر به علت کرونا در صدر آمار جهانی قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد