JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

چرا نماینده خامنه‌ای منتقدان روند کند واکسیناسیون را مگس می‌نامد؟

نماینده خامنه‌ای در استان گیلان، رسول فلاحتی، به منتقدان و مخالفان روند کند واکسیناسیون در جمهوری اسلامی توهین کرد و آنها را مگس روی زخم نامد.

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان گیلان در مورد ویروس کرونا، منتقدان دولت به دلیل برگزاری مراسم عزاداری محرم، و کندی روند واکسیناسیون صحبت کرد.

فلاحتی خاطرنشان کرد که معترضان و منتقدان سوء مدیریت وزارت بهداشت و دستور خامنه ای مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن های آمریکایی و انگلیسی را عامل اصلی مرگ هزاران ایرانی می دانند.

همچنین وی به آنها توهین کرد و گفت: «جمهوری اسلامی با تمام توان در حال واردات و تامین واکسن است ولی عده‌ ای از روزهای آغاز نظام اسلامی ساز مخالف می زدند و مانند مگس روی زخم هستند».

  •  مردم از وضعیت موجود خسته شده‌اند

نماینده خامنه‌ای در استان گیلان همچنین از انتقادات کند از روند واکسیناسیون شگفت زده شد و نشان داد که دولت تمام تلاش خود را کرده و واکسن را به صورت محلی تولید کرده است.

وی همچنین با اشاره به تولید واکسن برکت در کشور گفت: «به طور قطع در آینده جهانیان هجوم خواهند آورد و واکسن برکت را از ما خواهند خرید».

همزمان، فلاحتی اعتراف کرد که مردم از وضعیت فعلی خسته شده اند و اظهار داشت: «مسئولانی معتقد به مبانی اسلامی و نظام ولایی می‌ خواهند که اهل ایمان و اخلاص، فساد ستیز باشند و به صورت جهادی کار کنند و از جمله با فساد فرهنگی مبارزه کند که دشمن به طور خزنده روی آن کار می‌ کند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد