JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

تجمع معلمان مقابل مجلس در اعتراض به وضعیت معیشتی

وضعیت معیشتی

گزارش هایی از تجمع اعتراضی معلمان ایرانی از صبح امروز، یکشنبه ۱۴ شهریور، مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه در اعتراض به وضعیت معیشتی و حقوق پایین آنها خبر دادند.

پس از تعلیق تصمیم دولت قبلی برای افزایش حقوق معلمان، تعدادی از آنها صبح امروز در اعتراض به حقوق پایین و عدم رسیدگی به مشکلات خود مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند.

معلمان معترض تصریح کردند که یکی از دلایل این تظاهرات موافقت نکردن دولت ابراهیم رئیسی از افزایش حقوق معلمان در قالب فوق العاده و نیز رتبه بندی است.

معترضین مقابل مجلس در اعتراض به وضعیت معیشتی خود شعارهای “حقوق ما سه میلیون، خط فقر ۱۰ میلیون“، “با ارشد و دکترا ،حقوق ما سه میلیون”، و “معلم داد بزن، حقت را فریاد بزن” سر دادند.

همچنین “صدا و سیما کجاست، حقوق ما رو هواست” و “با ارشد و دکترا ،حقوق ما سه میلیون” از جمله شعارهای معلمان بود.

شایان ذکر است که رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت رئیسی، مسعود میرکاظمی تصویب دولت روحانی مبنی بر همسان سازی حقوق معلمان را به حالت تعلیق درآورده بود.

میرکاظمی در مورد علت تعلیق همسان سازی حقوق معلمان توضیح نداد، اما وی گفت: «بعضی از اتفاقات در روزهای آخر دولت قبلی اتفاق افتاده که خیلی اخلاق مدارانه نبوده و امروز ما را در تنگنا قرار داده است».

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که افزایش حقوق معلمان باید توسط دولت تأیید شود، اما اجرای آن به دلیل کسری بودجه “خیلی سخت” است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد