JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

با ویدیوها| آخرین اخبار زلزله قوچان «استان در آماده باش کامل»

زلزله قوچان

مسئولان خراسان رضوی از آماده باش کامل استان برای امدادرسانی پس از زلزله قوچان و پس لرزه های صبح امروز خبر دادند.

 پس از وقوع زمین لرزه در نزدیکی قوچان در استان خراسان رضوی، گزارش های زیادی از سقوط دیوارهای خانه ها و ترک خوردگی شدید در روستاهای این شهرستان منتشر شد.

صبح امروز، دوشنبه ۲۲ شهریور، مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۵,۲ ریشتر ساعت ۸:۳۲:۳۰ صبح در عمق ۶ کیلومتری در ۵۸,۸۶ طول جغرافیایی و ۳۷,۰۸ عرض جغرافیایی رخ داده است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:12

مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران همچنین نشان داد که نزدیکترین مراکز منطقه ای زلزله نیز در ۱۰۷ کیلومتری مشهد و ۱۴۱ کیلومتری بجنورد گزارش شده است.

◊   هفت پایگاه اورژانس در آماده باش کامل 

از سوی دیگر، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی، علیرضا صیادی از ریزش دیوار خانه ها و ترک های شدید در برخی روستاها پس از زلزله قوچان خبر داد.

صیادی تصریح کرد: «گروه‌ های ارزیاب هلال احمر به روستاهای خانکانلو، بوکانلو، یدک، الهیان و تبارک قوچان که زلزله با شدت بیشتری احساس شد رسیده‌اند. اما هنوز گزارشی از خسارات احتمالی در این روستاها نداشته‌ ایم».

نمایشگر ویدیو
00:00
00:24

به نوبه خود، محمد علیشاهی، مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آماده سازی ۷ پایگاه اورژانس در مناطق شهری و روستایی قوچان را تأیید کرد.

علیشاهی همچنین افزود: «بیمارستان موسی بن جعفر قوچان آمادگی کامل برای رسیدگی به مجروحان و مصدومان احتمالی ناشی از این زلزله را دارد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد