JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

چرا وزیر امور خارجه اسرائیل و آذربایجان را تهدید کرد؟

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، با هشدار و تهدید به اسرائیل و آذربایجان گفت که مانورهای اخیر ایران پیامی برای این دو کشور است.

عبداللهیان همچنین اضافه کرد :«مذاکره‌ای که انتهایش قهوه خوری باشد به درد نمی‌خورد و تغییرات ژئوپلیتیک و تغییر مرزها را تحمل نمی‌کنیم».

تهدید وزیر جمهوری اسلامی در مصاحبه ای تلویزیونی مطرح شد که در آن توضیح داد: «جریان سفرم به نیویورک از کانال‌های مختلف سعی داشته با من ارتباط بگیرد. اما منم به واسطه‌ها گفت اگر نیت‌شان جدی است ۱۰ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده را آزاد کنند».

  • نسبت به حضور اسرائیل تحفظ جدی داریم

وزیر امور خارجه ایران تنش های اخیر بین ایران و آذربایجان را ناشی از تلاش های اسرائیل و تروریست ها برای از بین بردن روابط ایران و آذربایجان عنوان کرد.

وی توضیح داد: «با حساسیت و قاطعیت و در عین حال نگاه دوستانه به همسایگان خود از جمله کشور آذربایجان مسائل را رصد و پیگیری می‌کنیم، زیرا جمهوری اسلامی همسایه بزرگ آذربایجان است».

امیرعبداللهیان همچنین از مانور ایران در مرز با آذربایجان اشاره کرد و آن را یک پیامی هشداردهنده به اسرائیل و تروریست ها توصیف کرد و افزود: «زیرا هرگز حضور اسرائیل و اقدامات تحریک آمیزش را در نزدیک مرز با جمهوری اسلامی ایران و تغییر ژئوپلیتیک منطقه و مرزها را تحمل نمی‌کنیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد