JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

مدال‌آور جودو ایرانی مدال المپیک خود را به خاطر فقر می‌فروشد


مدال المپیک

هانی عساکره، مدال‌آور جودو ایرانی در بازی های پارالمپیک و مسابقات جهانی اعلام کرد که به دلیل فقر شدید تصمیم به فروش مدال المپیک خود گرفته است.

دیروز، دوشنبه ۱۹ مهر ماه، این ورزشکار ایرانی به مشکلات اقتصادی و معیشتی ای که خود و خانواده اش به دلیل فقر، نیاز و عدم علاقه دولت یا وزارت ورزش از آن رنج می برند، اشاره کرد.

سخنان عساکره طی دیدار خود با خبرگزاری ایسنا بود و وی تاکید کرد: «می‌ خواهم مدال‌ هایم را بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم».

قهرمان بازی های پارالمپیک اضافه کرد: «پنج سال است که بیکارم و مشکل مالی دارم. زندگی من لبه تیغ است و باید به چه کسی این را بگویم».

ملی‌پوش سابق جودوی کم‌بینایان و نابینایان گفت: «من پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی جودو کم‌بینایان را دارم اما وقتی از پس مخارج زندگی‌ام بر نمی‌آیم، مربی تیم‌ملی شوم که چه شود؟».

وی همچنین اظهار داشت که بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی در خصوص استخدام مدال‌آوران پارالمپیکی، المپیکی، جهانی و آسیایی مدال آوران را به کار گیرد.

مدال‌آور مدال المپیک جودو نشان داد: «وقتی با مسئولان جمهوری اسلامی برای استخدام در ارگانی صحبت می‌کند، به من می‌گویند که مجوز ندارند».

هانی عساکره تعجب می کرد: «همچنین من با این شرایط و مشکلاتی که خودم متحمل شده‌ام، چگونه می‌توانم بگذارم فرزندم که دارای استعداد است، وارد عرصه ورزش شود».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد