JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ماجرای خواستار آمریکا و فرانسه برای تشدید هزینه‌ها و فشار بر تهران

پس از تعلل مقامات جمهوری اسلامی در بازگشت به مذاکرات برجام، آمریکا و فرانسه با صدور بیانیه‌هایی خواستار افزایش فشار بر تهران شدند.

منابع آگاه اعلام کردند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، و دیگر رهبران جهان قصد دارند در مورد راه های افزایش تحریم ها علیه تهران به دلیل تاخیر در بازگشت به مذاکرات احیای برجام بحث و گفتگو کنند.

دیشب، جمعه ۷ آبان، بایدن و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، پس از دیدار در حاشیه نشست گروه ۲۰ بیانیه مشترکی صادر کردند.

رئیس جمهور ایالات متحده و رئیس جمهور فرانسه بر لزوم اطمینان از اینکه ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند و نحوه اعمال تحریم ها علیه ایران به دلیل تاخیر در مذاکرات هسته ای توافق کردند.

  • شیوه وقت‌کشی!

منابع آگاهی اشاره کردند که مقامات دولت بایدن در حال حاضر در حال بررسی راه‌هایی برای افزایش فشار بر ایران هستند و متحدان آمریکا، از جمله فرانسه، مایلند در روند مذاکرات هسته‌ای «هزینه‌های بیشتری» به جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

یک منبع آگاه آمریکایی گفت: «ایران برای ایجاد خوش‌بینی در کشورهای مذاکره‌کننده کار زیادی انجام نداده است و به نظر نمی‌رسد که تیم مذاکره‌کننده ایرانی اراده‌ای برای حل و فصل مسائل باقی‌مانده در عمل وجود داشته باشد».

درحالی که یک دیپلمات اروپایی اعلام کرد که تعویق بازگشت ایران به مذاکرات برای احیای آژانس بین المللی انرژی اتمی، وقت‌کشی از سوی مقامات جمهوری اسلامی برای ادامه برنامه هسته ای خود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد