JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ماجرای دعوت مقامات جمهوری اسلامی از ایرانیان خارج از کشور برای بازگشتن به وطن!


ایرانیان خارج از کشور

محسن رضایی، معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی از ایرانیان خارج از کشور خواست به کشور خود بازگردند و در کشور خود سرمایه گذاری کنند.

توئیترها اظهارات محسن رضایی را به سخره گرفتند، زیرا یکی از حساب های توییتری نوشت: “درست است! همه شرایط برای ایثار جمعی مهیا است! ایرانیان خارج از کشور باید به ما بپیوندند تا همه ما منقرض شویم”.

و حساب دیگری نوشت: “منظورش از وطن، زندان اوین است”. در حالی که حسابی نوشت: “ما که داخل هستیم می خواهیم فرار کنیم!” و یک حساب سیاسی گفت: “ای حاج! بعد از اینکه با نازنین زاغری و امثال او کردی، دیگر عاقل نمی شود”.

توئیترها همچنین اظهارات محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم سپاه پاسداران را به سخره گرفتند که تأیید کرد مردم ایران آماده تحمل همه مشکلات هستند.

آنها به جعفری کفتند که چرا باید تحمل سختی ها و مقاومت ها متعلق به مردم باشد و لذت و رفاه و زندگی در خارج از کشور متعلق به دولتمردان باشد؟

کاربران توییتر اضافه کردند که فرزندان مقامات جمهوری اسلامی نمی توانند این مشکلات را تحمل کنند و در اروپا، کانادا و آمریکا زندگی می کنند.

آنها همچنین تاکید کردند که وضعیت در حال بدتر شدن است. و مردم ایران نه رژیم جمهوری اسلامی و نه مقامات خود را می خواهند، پس چرا صبور باشید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد