JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

واکنش فدراسیون اردن به درخواست غرامت میلیون دلاری زهره کودایی!

زهره کودایی

فدراسیون فوتبال اردن به خبر ادعای غرامت یک میلیون دلاری زهره کودایی، دروازه‌بان زن تیم ملی فوتبال زنان ایران، به دلیل زیر سوال بردن زنانگی خود پاسخ داد.

فدراسیون فوتبال اردن با ارسال پیام شکایتی رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواستار بررسی و تحقیق جنسیت و زن بودن دروازه‌بان زن تیم ملی فوتبال زنان ایران شد.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که در سال ۲۰۲۲ در هند برگزار می شود، در ضربات پنالتی همتای اردنی خود را شکست داد.

پس از پایان بازی با مقدماتی ایران و خروج اردن، شاهزاده علی بن الحسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن از ای‌اف‌سی خواست تا جنسیت واقعی دروازه‌بان زن ایرانی را فاش کند.

دروازه‌بان زن تیم ملی فوتبال زنان ایران

به نوبه خود، مریم ایراندوست، مربی تیم بانوان ایران، از توهین به زهرا ابراز خشم کرد و اظهار داشت که این ادعا را شرم آور خواند. 

خانم مریم اضافه کرد: «این ادعاها صرفا بهانه‌ای برای نپذیرفتن شکست در برابر تیم ایران است و برای سرپوش گذاشتن بر شکست اردن مطرح شده است».

از سوی دیگر، گزارش شده بود که زهرا علیه فدراسیون فوتبال اردن شکایت می کند و یک میلیون دلار جریمه می خواهد.

اما فدراسیون فوتبال اردن در واکنش به خبر ادعای غرامت یک میلیون دلاری دروازه‌بان زن تیم ملی فوتبال دختران ایران، اعلام کرد که این فدراسیون تاکنون هیچ درخواست غرامتی از این بازیکن ایرانی دریافت نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد