JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

چرا وزیر پیشنهادی رئیسی برای آموزش و پرورش رای اعتماد نمی‌گرفت؟

آموزش و پرورش
مسعود فیاضی

فرهاد بشیری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عدم اعتماد اعضای این کمیسیون به مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی رئیسی برای آموزش و پرورش با ۱۱۵ رای مخالف، ۱۴۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجلس نتوانست رای اعتماد کسب کند.

فیاضی دومین کاندیدای پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای این وزارت است که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشد.

شایان ذکر است که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران مدعی شد: «محور معرفی مسعود فیاضی، شایستگی بوده زیرا رابطه رفاقت، قرابت و فشار آوردن احیاناً رسانه‌ای هیچ‌کدام موجب نمی‌شود که یک فرد برای پست وزارت معرفی شود. و ما این فرد را دارای صلاحیت و فردی صالح برای این مسئولیت می‌دانیم».

♦    بی‌احترامی به عظمت نام ایران..

فیاضی به دلیل زیر سوال بردن نقشش در نوشتن طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی و همچنین نسبت فامیلی اش با علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مورد انتقاد گسترده رسانه ها قرار گرفته بود.

شایان ذکر است که وقتیکه علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بود، فیاضی که برادر داماد زاکانی، را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از معرفی فیاضی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به دلیل نداشتن تجربه کافی انتقاد کرده بود.

 جهان‌آبادی تعجب کرد و گفت: «آقای مسعود فیاضی حتی مدیر یک دبستان کوچک در دور افتاده‌ترین شهرستان‌ها هم نبوده و توانایی حل مشکلات آموزش و پرورش را ندارد».

وی اضافه و تاکید کرد: «انتخاب چنین فردی برای وزارت «بی‌احترامی به معلمان، خانواده‌های دانش‌آموزان و همچنین بی‌احترامی به عظمت نام ایران است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد