JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

مفقود شدن تنیس‌باز زن مشهور پس از افشای تعرض و آزار جنسی معاون نایب‌رئیس چین

تعرض و آزار جنسی
پنگ شوآی، تنیس‌باز زن مشهور چین

مفقود شدن پنگ شوآی، تنیس‌باز زن مشهور چین، پس از متهم کردن نایب‌رئیس پیشین دولت کشور چین به تعرض و آزار جنسی، جامعه جهانی تنیس را نگران کرده است.

پنگ شوآی، ۳۵ ساله بازیکن مشهور در دنیای تنیس حرفه ای زنان با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود، ژانگ گولی، رهبر سابق حزب کمونیست و قائم مقام پیشین نخست وزیر دولت چین را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

پنگ شوآی در توییت خود گفت که این مقام عالی رتبه در دولت چین در سال ۱۳۹۷ او را مجبور به رابطه جنسی کرده و او را تهدید کرده است.

ژانگ گائولی، نایب‌رئیس پیشین دولت کشور چین و رهبر سابق حزب کمونیست

این تنیس‌باز زن مشهور اضافه کرد: ««در حد بسیار بالایی احساس ناراحتی می‌کنم. دفعات بی‌شماری از خودم پرسیده‌ام که آیا یک انسان هستم. احساس می‌کنم که مانند یک جنازه هستم».

♦   نگرانی پیرامون امنیت و مکان اقامت پنگ شوآی..

اما این پست تنها ۳۰ دقیقه پس از انتشار از اینترنت ملی چین حذف شد و صفحات جستجوی برنامه و اطلاعات در اینترنت محلی چین، همچنین امکان جستجوی نام پنگ شوآی را غیرممکن کرد.

و از زمان که پنگ شوآی آن توییت را منتشر کرده است، وی مفقود شده است و هیچ یک از خانواده، بستگان و دوستانش از مکان اقامت خود اطلاعات ندارند.

پنگ شوآی

دو هفته پس از مفقود شدن خود، شبکه دولتی و برون‌مرزی چین (CGTN) اعلام کرد که پنگ شوآی ایمیلی به استیو سیمون، رئیس اتحادیه جهانی تنیس زنان ارسال کرده است که در آن نوشته است: «حالم خوب است و اتهام تعرض و آزار جنسی توسط نایب رئیس پیشین دولت کشور چین صحت ندارد».

به نوبه خود، رئیس اتحادیه جهانی تنیس زنان اظهار داشت: «این خبر منتشرشده توسط رسانه دولتی چین نگرانی ما را پیرامون امنیت و مکان اقامت پنگ شوآی، افزایش داده است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد