JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

زن شیرازی با جسد مومیایی شوهرش یک سال زندگی کرد

جسد مومیایی
عکس بایگانی

رئیس پلیس آگاهی استان فارس، سرهنگ کاووس حبیبی، جنایتی هولناک را با اعلام اینکه جسد مومیایی مردی زیر تخت همسرش در شیراز پیدا شد، فاش کرد.

سرهنگ حبیبی اظهار داشت که در مردادماه سال ۹۹ زن جوانی با ارائه گزارشی به پلیس آگاهی استان فارس گفت که برادر ۴۵ ساله اش چند روز قبل از منزل خارج شده و هنوز برنگشته است.

وی اضافه کرد که کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات گسترده ای را برای جستجوی مرد گم شده آغاز کردند و پس از بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی، به همسر ۴۳ ساله مرد مفقود شده شک بردند.

سرهنگ حبیبی اظهار داشت که کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس همسر این مرد مفقود شده را احضار کردند و از او تحقیق کردند.

♦    اعتیاد به شیشه..

رئیس پلیس آگاهی فارس فاش کرد همسر فرد مفقود شده در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: «شوهرم معتاد بود و من با این قضیه مشکل داشتم و سال گذشته وی را به قتل رساندم».

این زنی شیرازی در بازجویی اولیه اقرار کرد: «شوهرم اعتیاد به شیشه داشت و شب حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر حال وی خراب شد و چون از دست او بسیار عصبانی بودم با مقدار زیادی قرص وی را مسموم کردم و صبح که بیدار شدم متوجه شدم مرد فوت کرده است».

وی اضافه کرد: «چون خیلی ترسیده بودم با فراهم کردن نمک وی را مومیایی و با شن و ماسه آن را در زیر تخت‌خواب اتاق خوابمان دفن کردم و پس از ازدواج مجدد با فردی دیگر در این مدت، تخت‌خواب را همانجا گذاشتیم».

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود که پس از اعترافات وی، هماهنگی بین نیروی امنیتی و مقام قضایی استان فارس به عمل آمد و جسد مومیایی این مرد زیر تخت منزلش پیدا شد و به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد