JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

جزئیات اجرای حکم اعدام آرمان عبدالعالی علیرغم تلاش‌های بین‌المللی برای نجاتش

اجرای حکم اعدام

مرکز رسانه قوه قضاییه جمهوری اسلامی از اجرای حکم اعدام آرمان عبدالعالی، متهم به قتل، بامداد امروز، چهارشنبه ۳ آذر، خبر داد.

بامداد امروز، چهارشنبه، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم اعدام و قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور طی سالهای اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا آخرین لحظات هم ادامه داشت، سحرگاه امروز سوم آذر ماه در زندان رجایی شهر اجرا شد».

یک شب قبل از اجرای حکم، سازمان عفو بین‌الملل روز سه‌شنبه خشم خود را از اینکه علی‌رغم درخواست‌های بین‌المللی، آرمان عبدالعالی برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده است، ابراز کرد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که آرمان در زمان ارتکاب جنایت قتل زیر سن قانونی بوده و از علی خامنه‌ای خواسته است که اعدام عبدالعالی را فوراً متوقف کند.

آرمان عبدالعالی به دلیل قتل دوست دخترش “غزاله شکور” در اسفند ۹۴  زمانی که ۱۷ سال داشت دستگیر شد و در همین سال به اعدام محکوم شد، اما وکلای خود اعلام کردند: «تاکنون جسد مقتول هرگز پیدا نشده و این پرونده اشکالات متعدد شرعی و قانونی دارد زیرا اعترافات آرمان را تحت شکنجه و آزار از او گرفته‌اند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد