JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ارتباط و نقش ایران در عملیات تروریستی در بحرین چیست؟

عملیات تروریستی

پس از آنکه وزارت کشور بحرین از دستگیری تعدادی از شبه‌نظامیان وابسته به جمهوری اسلامی قبل از انجام عملیات تروریستی در این کشور خبر داد، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران سکوت خود را شکست.

وزارت کشور بحرین دوشنبه گذشته، ۱ آذر، با صدور بیانیه ای از دستگیری شبه‌نظامیان وابسته به جمهوری اسلامی و ضبط سلاح و مواد منفجره ای که از ایران وارد این کشور شده بود، خبر داده بود.

در بیانیه وزارت کشور بحرین جزئیاتی در مورد تعداد افراد دستگیر شده یا نوع و تعداد سلاح هایی که از طریق جمهوری اسلامی و عوامل آن وارد بحرین شده است ارائه نشده است.

شایان ذکر است که این عملیات تروریستی اولین عملیاتی نیست که از طریق ایران در معرض آن قرار می گیرد، به نحوی که بحرین سال گذشته اعلام کرد که یک حمله تروریستی را که با حمایت سپاه پاسداران برنامه ریزی شده بود، خنثی کرده است.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، صبح امروز، پنجشنبه ۴ آذر، ارتباط ایران با عملیات تروریستی در بحرین را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد که جمهوری اسلامی هیچ نقش و ارتباط در کشف سلاح و مواد منفجره در بحرین نداشته است.

وی توضیح داد: «طرح چنین ادعاهایی همزمان با برگزاری اجلاس گفت‌وگوهای منامه که به تریبونی علیه ایران بدل شده بود، نشان از عدم درک بحرین نسبت به مسائل منطقه است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد