JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

بعد از افزایش نجومی قیمت دلار، رئیسی جزئیات مداخله دولت را اعلام می‌کند

افزایش نجومی قیمت دلار

پس از افزایش نجومی قیمت دلار، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از جزئیات دخالت دولت در بازار ارز برای کنترل قیمت ارز خارجی خبر داد.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران مدعی شده است که عده ای شور ساعته تلاش می کنند بازار ارز را بر هم بزنند و به منافع مردم ایران لطمه بزنند. اما ساعاتی پس از اظهارات خود، رئیسی  دستور شناسایی عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده در بازار ارز را به مسئولان دولت صادر کرد.

رئیسی به دولت خود دستور داد تا عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده را با هدف بی‌ثباتی بازار ارز به‌ویژه در روزهای اخیر شناسایی کند و از دخالت‌ها و دسیسه‌های سودجویانه صحبت کرد.

وی اظهار داشت: «دستگاه‌های مسئول همزمان با نظارت و کنترل بر بازار، با شناسایی دقیق عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده بازار ارز، با جدیت به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کنند».

رئیسی اضافه کرد: «دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد در زمینه بالا رفتن قیمت ارزند. برای مدیریت در بازار ارز، با اخذ مجوزهای لازم از سوی نهادهای مسئول و بر اساس واقعیت‌ها، ثبات و شرایط عادی به بازار ارز برگردد».

کارشناسان اقتصادی اشاره کرده اند که دولت جمهوری اسلامی بار دیگر برای کنترل افزایش نجومی قیمت دلار در بازار مبادلات و ارز کشور به رویکرد امنیتی متوسل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد