JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

نماینده خامنه‌ای: «روحانی مستاصل بود و تنگه هرمز را می‌بندیم»

تنگه هرمز

حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای اعلام کرد که جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای بستن تنگه هرمز به روی آمریکا و کشورهای اروپایی را دارد.

نماینده خامنه‌ای در روزنامه کیهان، به توقیف محموله اسلحه ارسال شده توسط سپاه پاسداران برای حوثی ها توسط وزارت دادگستری آمریکا و محموله نفتی ارسالی به ونزوئلا اشاره کرد. .

وی نوشت: «بستن تنگه هرمز را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران» خواند و افزود که نباید در انجام آن تردیدی به خود راه دهیم».

روز سه شنبه، ۱۶ آذر، وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای از مصادره دو محموله سلاح‌های سپاه پاسداران برای حوثی‌های مورد حمایت ایران در یمن، شامل ۱۷۱ موشک زمین به هوا و هشت موشک ضدتانک، و یک میلیون و صد هزار بشکه محصولات نفتی ایران برای ونزوئلا خبر داد.

شریعتمداری، در شماره پنجشنبه هجدهم آذر ماه کیهان، از توقیف محموله‌های اسلحه ارسالی سپاه پاسداران برای مبارزان و محموله‌های نفتی به ونزوئلا توسط وزارت دادگستری آمریکا نوشت.

نماینده رهبر جمهوری اسلامی با حمله به حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران، وی را بدهکار مستاصل ​به آمریکا و اروپا توصیف کرد.

وی اضافه کرد: «امروز آمریکا و متحدانش به وضوح می‌دانند که دوران لاف‌های گزاف و ادعاهای خلاف برای امتیاز گرفتن از ایران اسلامی در مقابل وعده‌های نسیه سپری شده است و مطمئن باشیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد