JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

اخذ مالیات از خودروها و خانه‌های مردم!! آیا به زودی اخذ مالیات از هوا است؟

بودجه ۱۴۰۱

دولت لایحه بودجه ۱۴۰۱ را که شامل افزایش چشمگیر بودجه سپاه پاسداران و اخذ مالیات از خودروها و خانه‌های مردم بود، به مجلس ارائه کرد.

منابعی در دولت سیزدهم ایران اعلام کردند که دولت تصمیم گرفت از خودروها و خانه های شهروندان ایرانی مالیات بگیرد و سایر موارد را نیز شامل شود.

در این لایحه همچنین بودجه سپاه پاسداران افزایش چشمگیری داشت که بر اساس آنچه در پرونده بودجه ۱۴۰۱ آمده بود ۹۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که به معنای افزایش بیش از ۲.۴ برابری است.

شایان ذکر است که بودجه سپاه در بودجه سال گذشته با افزایش ۵۸ درصدی از ۲۴ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان به ۳۸ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده بود.

بر اساس لایحه بودجه سال آینده، اولین لایحه بودجه دولت ابراهیم رئیسی، کلیه خودروهای بالای یک میلیارد تومان و خانه های آپارتمانی و ویلاهای بالای ۱۰ میلیارد تومان برای اولین بار مشمول مالیات بر دارایی می شوند.

کارشناسان اقتصادی تاکید کرده اند که با توجه به نرخ تورم بالای سال گذشته، مالیات امسال “مالیات بر تورمی” ناشی از سیاست های اقتصادی دولت است.

آنها توضیح کردند که دولت جمهوری اسلامی روی رفع تحریم‌ ها حساب باز کرده است و اصلاحات جدی و خوبی در حوزه سیاست‌های ارزی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد