JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

جزئیات اعلام محدودیت‌ اطلاع‌رسانی درباره کرونا و اومیکرون در ایران

اومیکرون در ایران

در پی تایید نخستین مورد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در جمهوری اسلامی، وزارت بهداشت، از محدودیت‌ اطلاع‌رسانی درباره اومیکرون در ایران خبر داد.

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت که بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با کرونا، هرگونه اطلاع رسانی در مورد ویروس کرونا یا جهش یافته اومیکرون فقط از طریق این وزارتخانه اعلام شود. 

محمد مهدی گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، دیروز، یکشنبه ۲۸ آذر، از شناسایی نخستین مورد ویروس جدید جهش یافته از کرونا در کشور خبر داد.

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در حال حاضر جزئیات بیشتری از این تصمیم و دلیل صدور آن اعلام نکرد، اما وِی تاکید کرد که هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا یا اومیکرون در ایران باید فقط از طریق مسئولان وزارت بهداشت ارائه شود.

شایان ذکر است طی هفته های گذشته که دولت ابراهیم رئیسی واکسیناسیون را به عنوان یکی از دستاوردهای خود معرفی کرد، همچنین اعلام شد که اطلاعات مربوط به ویروس کرونا بدون ذکر دلیل کاهش یافته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که وزارت بهداشت از رسانه‌ها می‌خواهد که اطلاعات و اخبار تایید شده درباره کرونا را از طریق این وزارتخانه پیگیری و از روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی این وزارتخانه استعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد