JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

ایرنا به اشتباه اطلاعات محرمانه حسن ایرلو را فاش کرد و بلافاصله آن را حذف کرد + عکس

اطلاعات محرمانه
حسن ایرلو

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی “ایرنا” به اشتباه اطلاعات محرمانه حسن ایرلو، سفیر ایران نزد حوثی‌ها که اخیرا درگذشت، را منتشر کرد و بلافاصله آن را حذف کرد، اما قبل از حذف یک نسخه از گزارش آن به دست ما رسید.

ایرنا با انتشار گزارشی درباره سفیر جمهوری اسلامی نزد حوثی‌های یمن نوشت که ایرلو، که نیز به «سردار شهلایی» معروف بود، از فرماندهان مقاومت بوده و نقش خود در خروج اول آمریکا از عراق و همچنین خروج اعضای سازمان مجاهدین خلق از این کشور فراموش‌ناشدنی است.

خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی بلافاصله پس از انتشار این پاراگراف را از وب سایت رسمی خود حذف کرد، اما قبل از حذف آن، متن اصلی را دریافت کردیم.

ایرنا

شایان ذکر است که عبدالرضا شهلایی از فرماندهان ارشد سپاه قدس است که در لیست تحریم های آمریکا قرار دارد و تحت تعقیب آمریکاست و نام او در توطئه ترور عادل الجبیر، سفیر سابق عربستان در واشنگتن ذکر شده است.

دولت آمریکا پیشتر نام عبدالرضا شهلایی را به دلیل دست داشتن در قتل پنج سرباز آمریکایی در فهرست تحریم های خود قرار داده بود.

از سوی دیگر، در سال ۱۳۹۸، برایان هوک، رییس وقت گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا، ۱۵ میلیون دلار جایزه برای اطلاعات در مورد یک ایرانی به نام عبدالرضا شهلایی، فعالیت‌های اقتصادی، شبکه‌های ارتباطی و همکارانش اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد