JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

برای صدمین بار! خامنه‌ای: «انتقام خون قاسم سلیمانی را از ترامپ خواهند گرفت»

ترامپ

علی خامنه ای همزمان با دومین سالگرد ترور قاسم سلیمانی اعلام کرد که کشورش انتقام خود را از ترامپ و همه افرادی که در ترور قاسم سلیمانی کمک کردند، خواهد گرفت.

خامنه ای دیروز، شنبه ۱۱ دی، در سخنانی در دیدار با خانواده خود از دست داشتن دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و دیگران در ترور فرمانده سابق سپاه قدس در عراق خبر داد و تاکید کرد: «این افراد در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند».

تهدید خامنه‌ای به انتقام اولین بار نبود، زیرا چند تن از مقامات جمهوری اسلامی در واکنش به ترور سلیمانی، دونالد ترامپ را تهدید به قصاص کردند و ترور کردند.

 در ۲۶ آذر سال گذشته، خامنه‌ای نیز اظهار داشت: «آمران و کسانی که در کشتن قاسم سلیمانی دخالت داشته‌اند باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد قطعی است».

وی در سخنرانی روز شنبه خود همچنین خواستار حذف پست‌ های حاوی تصویر قاسم سلیمانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شد و گفت: «در دنیای امروز فضای مجازی زیر کلید مستکبران است».

به نوبه خود، اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران رئیس جمهور سابق آمریکا و همچنین وزیر امور خارجه، وزیر دفاع آمریکا و رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را تهدید به ترور کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جریان تهدید خود گفت: «آنان باید سبک زندگی مخفی سلمان رشدی را یاد بگیرند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد