JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

دی پی تهدید خامنه‌ای، هک شدن سایت روزنامه‌های اسرائیلی با گرافیک تهدید‌آمیز

اسرائیلی

در پی تهدید دیروز خامنه‌ای به انتقام از کشته شدن قاسم سلیمانی، سایت روزنامه های اسرائیلی «جروزلم پست» و «معاریو» صبح امروز دوشنبه هک شدند.

همزمان با دومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس، هکرهای جمهوری اسلامی وابسته به سپاه پاسداران، به وب‌سایت‌های روزنامه‌های «جروزالم پست» و «معاریو» نفوذ کردند.

هکرها تصویری از حمله موشکی با عبارتی (از قاسم سلیمانی) را در سایت جروزالم پست و توییتر روزنامه معاریو منتشر کردند.

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» صبح امروز، دوشنبه ۱۳ دی، از هک شدن سایت این روزنامه خبر داد و آن را تهدیدی آشکار برای اسرائیل توصیف کرد.

هکرها گرافیک تهدید‌آمیزی را در سایت جروزالم پست منتشر کردند که در آن موشک از انگشتر قرمز سلیمانی شلیک شده است و در کنار آن عبارتی به دو زبان انگلیسی و عبری برای سلیمانی نوشته شده بود: «ما در جایی که فکرش را نمی‌کنید به شما نزدیک هستیم».

این جمله قبلاً توسط سلیمانی هنگام تهدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک سخنرانی عمومی در مرداد ۱۳۹۷ بیان شده بود.

وی همچنین در آن سخنرانی گفت: «لازم نیست نیروهای مسلح ایران وارد شوند، من خودم و نیروی قدس سپاه حریف شماست، بدانید هیچ شبی نیست که ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم. ما در جایی که فکرش را نمی‌کنید به شما نزدیک هستیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد