JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

قهرمان تیراندازی جهان به شلیک اشتباهی خودش را می کشد + عکس

قهرمان
کریستین گیلی

کریستین گیلی، قهرمان تیراندازی نوجوانان جهان، در حالی که با دوستانش در حال سفر ماهیگیری بود، به طور تصادفی و اشتباهی به خود شلیک کرد.

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که کریستین گیلی، ستاره ۱۹ ساله تیراندازی جهان، در حالی که با دوستانش در منطقه پیسا ایتالیایی در حال سفر ماهیگیری بود به شکم خود شلیک کرد.

دوستان گیلی فاش کردند که درحالی گیلی قصد برداشتن فشنگ‌های مصرف شده را داشته تفنگ خود را خم کرده و ناگهان به شکم خود شلیک کرده است.

آنها اضافه کردند که پزشکان و جراحان تلاش کردند تا او را نجات دهند و خونریزی شدید را متوقف کرده و به مداوای او بپردازند، اما تلاش آنها بی نتیجه ماند و شدت خونریزی منجر به از دست دادن این ستاره نوجوان شد.

به نوبه خود، لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا (ISF) با ابراز تاسف و همدردی عمیق بابت درگذشت قهرمان جوان تیراندازی، به خانواده و دوستان وی تسلیت گفت.

روسی گفت: «در این لحظه فقط می‌توانیم به او ادای احترام و سکوت کنیم و با خانواده‌اش بابت این تراژدی که هر قلب هر انسانی را به درد می‌آورد همدردی کنیم».

به نوبه خود، فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) نیز با ابراز تاسف از درگذشت آگیلی، بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و در آن بیانیه آمده است: «تسلیت صمیمانه ما به خانواده و دوستان کریستین، کل جامعه تیراندازی و نیروی هوایی ارتش است».

در حالی که یگان تیراندازی ارتش آمریکا مرگ قهرمان تیراندازی نوجوان جهان عزادار شد و اظهار داشت: «از شنیدن این خبر غم انگیز بسیار متاسفیم.. صمیمانه به خانواده و دوستان ایشان تسلیت می گوییم.. روحش شاد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد