JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

تخلیه اضطراری ۱۰ روستا در میناب + ویدیو

اضطراری

مقامات جمهوری اسلامی از تشکیل جلسه فوق‌العاده ستاد بحران میناب پس از تخلیه اضطراری روستاهای میناب به دلیل بارندگی‌های شدید خبر دادند.

در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و هماهنگی به بحران استان میناب، دستور تخلیه اضطراری روستاهای پایین دست سد استقلال میناب و روستاهای تلنگ ده‌گانه صادر شد.

بر اساس آخرین گزارش ها، در پی بارش شدید باران و افزایش سیلاب به سد استقلال میناب، بیش از ۱۰ روستای مسیر این سد تخلیه شده است.

مجید سلحشور، فرماندار ویژه میناب اظهار داشت: «به علت بارندگی‌های شدید صبح امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه، سه روستای شهرستان میناب با بیش از هزار نفر جمعیت درحال تخلیه کامل است».

وی اضافه کرد: «عملیات تخلیه ۱۰ روستا آغاز شده است. زیرا از ۶ صبح تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون متر بارندگی در سطح شهرستان و شهر میناب داشته‌ایم و این‌امر موجب آبگرفتگی روستاها در بخش مرکزی میناب و همچنین ورود آب به منازل مردم شده است».

فرماندار ویژه میناب تاکید کرد با توجه به اینکه اکثر مناطق جنوبی کشور تحت تاثیر سیل و طوفان قرار گرفته اند، اورژانس و خدمات بهداشتی و درمانی کشور در آماده باش هستند.

وی همچنین اعلام کرد که سیل در این مناطق علاوه بر تلفات سنگین به کشاورزان و دامداران، سه کشته و هفت مجروح برجای گذاشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد